makeupbyserra

23 Nisan 2015 Perşembe

NARS Light Reflecting Pressed Powder - Aydınlatıcı Pudra

Merhaba! Bugünün konusu Nars Light Reflecting Pressed Powder ile ilgili! Bu pudra transparan, sabitleyici ve ışığı yansıtıyor. 


Kutusundan taşıma kesesi ve kesenin içinden ayrıca bir sponge'ı çıkıyor. (Nars'taki yetkili kişi aynen böyle dedi, yoksa ben sünger der geçerdim.)

Nars Light Reflecting Pressed Powder
Boyutu normal NARS allıklardan daha büyük, tam olarak @makyajmidedin Ayşegül'ün videolarında kullandığı ayna :) 
Genelde renginin bembeyaz olması insanları korkutuyor acaba yüzümüz de bunu sürünce beyaz olur mu diye. Ama tabi ki böyle bir şey yok. Yapısı oldukça hafif. Simli yapısı yüzde sim bırakmıyor aksine aydınlık bir etki bırakıyor. Özellikle aydınlık bir makyaj isteyenlerin favorisi olacağını düşünüyorum. Makyajı sabitlemek açısından başarılı, bütün makyajın rengini değiştirmiyor. Yapısı incecik ve sürümü oldukça zor, preslendiği için bir hayli bastırarak sürmek gerekiyor, ama bence bu bir avantaj çünkü çok fazla kullanmaya gerek yok. Makyajın son dokunuşu bu pudra oluyor. 

Nars Light Reflecting Pressed Powder
Ben bir süredir kullanıyorum ve şimdiden sevdim :) Fiyatı 115 tl. 
Bu da biraz kullandıktan sonraki hali:Nars Light Reflecting Pressed Powder

Siz bu pudrayı seviyor musunuz?

Blogumu takibe almayı unutmayın. 

Sevgiler, öpücükler :)))


3 yorum:

  1. Hangi fırçayla kullanıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya buyuk bir pudra fircasiyla.goz altlari icin de daha yassi bir fondoten fircasiyla iyi oluyor. Ama fircayi urune sert sert bastirmak gerekiyor ki urun biraz fircaya gelsin

      Sil
  2. Merhabalar bloğunuzu instagramda keşfettim ve izlemeye aldım :) Bana da bekliyorum sevgiler :)
    kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com

    YanıtlaSil