makeupbyserra

20 Nisan 2015 Pazartesi

Dibini Gördüm Vol.2

Merhaba! Pazartesi gününe özel dibini gördüm serisiyle devam ediyorum 21.30 yazılarıma. Ben de dibini göre göre bir hal oldum. Şunlar komple bitse de kurtulsam, güzel güzel malzemelerimi kullansam, çünkü bitsinler diye hırs yapıp cicilerimi bir kenara atıyorum yazık değil mi :) Ama çoğu zaman da komple bitirip başarılı oluyorum sonuçta ;) İşte bu hafta bahsedeceğim malzemeler:


1-Sephora Colourful Mono Eyeshadow
Bir daha alır mıyım?: Hayır
Neden: Çok fazla kahverengi tonlarda farım var ve artık tekli farlardan hoşlanmıyorum.

Aslında ben bu Sephora tekli farların pigmentasyonunu çok başarılı buluyorum (Simliler hariç), ve bu kahve tonu inanılmaz güzel. Özellikle kaş doldurmak için de kullanılabiliyor. Kalıcılığı da gayet başarılı! Eğer tekli farlardan hoşlanıyorsanız ben tavsiye ederim. Ben artık tercihimi paletlerden yana kullanıyorum, ama yine de bu, kendimi indirimlerde tekli farlara karşı koymam gerektiğini göstermez :)

2-Pastel Tekli Far
Bir daha alır mıyım?: Evet
Neden: Çok başarılı

Ben Pastel'in bu farını aydınlatıcı amaçlı göz pınarlarıma uyguluyorum. Sonuç gerçekten de mükemmel! Kalıcılığı da gayet iyi. Ben zaten bu renkleri başka amaçlarla kullanabilen biri değilim, bence siz de yapmayın bence en kötü görüntü, bu simli beyazı göz kapağının üstüne kaşın altına komple sürmek. Cık cık cıkk...


3-Kendi Yaptığım Paletim
Bir daha alır mıyım?: Evet
Neden: Yani bu paletin içini komple MAC refillerle doldurasım var!

Ben bu paleti uzun zamandır kullanmadığım, bir kenara koyduğum ürünlerden oluşturdum. Öncelikle MAC'ten boş bir palet kutusu aldım, ancak çeşitli boyutlarda malzemelerden oluştuğu için, içi komple boş olan paletlerden birini aldım. Fiyatı 45 tl civarıydı hatırladığım kadarıyla. Tek başına bir sürü yer kaplayan ürünler böyle bir araya gelince inanılmaz bir yer tasarrufu yaptım. Ama bence pratik olur diye aldanmayın, çünkü çok da hafif olmadı. Palet mıknatıslı, arkalarındaki metalden tutuyor ancak her ürünün metali güçlü değil, tam  paleti sıkıca tutmuyorlar. Sonra depot işlemi (yani kaplarından çıkarmak) çok zor, bu uğurda pek çok farım heba oldu diyebilirim. Şimdi düşününce çok da gerekli bir işlem gibi gelmiyor bence hiç özenip girişmeyin. Tek avantajı hepsinin bir yerde olması ve ortada bırakırsanız sürekli kullanıma hazır olması. Tabi bir de bu palet ne kadar çirkin görünse de renkleri çok kullanışlı bir kere...

Şimdi kısaca içinde hangi markalar var bir bakalım: Işıltılı pudra ve allık Dior, Wetnwild kahverengi palet, clinique açık pembe ikili far, H&M Nude üçlü far, Rival de Loop 8li paletten sağ kalan dört tanesi, Makeup Forever far/allık, Pastel far, Essence far/aydınlatıcı.

Bu arada bu paletle sevgili @Lilyelen2014 'nın Instagram'da başlattı #bupaletibitir2015 etiketine katıldım. Katıldığımdan beri de bir hayli yol kat ettim. Azimliyim, bu palet bitecek!

Sonrasında belki MAC refillerle doldurabilirim ama belki paleti bir kenara da koyabilirim, bakalım...

4-NYC Mosaic Pudra
Bir daha alır mıyım?: Hayır
Neden: Fazla bir özelliği yok

Bu ürün bronzer gibi görünse de aslında bir transparan pudra. Evet saçma gelebilir ama renk vermiyor. Aslında matlık vermesi de güzel, yani hiç yoktan elinizin altında bulunsun cinsinden. Makyajınızın daha uzun süreli kalmasını sağlıyor. Fiyat açısından da çok avantajlı. Ama yine de tekrar alasım yok. Sanki daha aydınlık veren ve daha hafif bir ürün kullanmak, en azından yaz için daha mantıklı gibi.

Siz hangi ürünleri bitirmek istiyorsunuz ve dibini gördükleriniz var mı?

Bloguma izleyiciler kısmından üye olmayı unutmayın!

Sevgiler, öpücükler :)))



3 yorum:

  1. Ben genelde yeni aldığım ürünleri değil de çok uzun zamandır ama bayağı uzun zamandır :) benimle olan ürünleri bitirmeye çalışıyorum. Ben de sizin gibi hepsini tek bir palet yaptım, paketlemesinde sorun olanları da depot ettim, sevdiğim birkaç ürün de var içinde, böylece sevdiklerimi kullanırken diğerlerine de elim gitmiş oluyor ;)
    Toz ürünleri aldığınız tarihten itibaren ne kadar süre kullanıyorsunuz? Belki bununla ilgili bir post yapabilirsiniz. Güle güle bitirmeler...

    YanıtlaSil
  2. pastelin tekli farının rengi güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. ohh harika ben en çok dibini görünce mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil