makeupbyserra

15 Ağustos 2015 Cumartesi

Beauty Blender vs Ebelin

Merhaba, son zamanlarda çok sık karşılaştırması yapılan makyaj süngerleri şüphesiz Beauty Blender ve Almanya'da satılan Ebelin marka sünger.
Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, Beauty Blender inanılmaz güzel herkes mutlaka almalı gibi gereksiz övgülere şimdilik girmeyeceğim. Daha önce Real Techniques markasına ait turuncu olan süngeri kullanıyordum ve onu da gayet başarılı buluyordum. Ancak Beauty Blender'da şöyle bir olay var ki, insanın eline inanılmaz rahat ve hafif geliyor. Dolayısıyla kullanımı çok rahat ve pratik oluyor. Ayrıca fondöten uygulamarında da doğal bir uygulama yaptığı için gerçekten başarılı. Bu arada bu marka Douglas ve Watsons mağazalarında satılıyor. Sanırım online olarak da kendi siteleri var satış için. Yalnız 55₺ civarında bir fiyatı var ve birkaç ay olan kullanım ömrü, insanı yeni alternatifler bulma ihtiyacına itiyor.

Tam da bu ihtiyaçtan ötürü bence tipi benzediği için Ebelin markasının süngeri muadil olarak gösterildi ve de çoğu kişinin  ulaşım olanağı olmadığı için henüz kesinleşmiş fikirler yok. Öncelikle ben bu süngeri Almanya alışverişimde DM'den aldim. Fiyatı 2.50€ civarındaydı. (Almanya Kozmetik Alışverişim YouTube videom için buraya tıklayın!)

Ebelin sünger fiyat olarak çok daha uyguna geliyor ancak elinize alır almaz daha ağır olduğu anlaşılıyor! Ve Beauty Blender'in hafifliğine alışmış olan eliniz için inanılmaz derecede ağır ve kaba kalıyor ki, yumuşak olmaması yüze uygularken de bir eksi bence. 
Aşağıda öncelikle göz altı kapatıcımı süngerler kuru iken uyguladım. (Yağlı ciltlere kuru halde uygulamak öneriliyor.) Ebelin'le uyguladığım kısım Beauty Blender'a göre hiç doğal durmadı maalesef. Onları fotoğraflamayı unutmuşum ancak gerekirse videosunu da çekebilirim. 
Aralarındaki doku farklılıkları aşağıdaki kuru hallerindeki fotoğraftan belli oluyor. BB daha dokulu ve ufakken, Ebelin daha sert ve sık dokunmuş, yani yaklaşık iki katı ağırlığında.

Beauty Blender vs Ebelin

İkisinin de yeni yıkanmış halleri aşağıdaki gibi: 
Beauty Blender vs Ebelin

Ebelin'i tabi ki ıslak halde de denedim ancak daha ince bir katman olarak dağıttı kapatıcıyı, bu da bence kapatıcılığını azalttı.

Ben genel olarak Ebelin'i gerek hantallığı gerek sertliği olsun sevmedim. Ve de kesinlikle tipi dışında bir benzerlik bulamadım BB ile. Bence Watsons'larda satılan mor süngere yapı olarak çok daha benziyor. Olsa olsa ona alternatif olur dedim:

Ebelin Sünger

Kısacası ben Ebelin süngerin, Beauty Blender ile muadil olduklarını düşünmüyorum.

Bloguma üye olmayı unutmayın ve yazılardan ilk siz haberdar olun!

YouTube kanalım için: YouTube/makeupbyserra
İnstagram için: instagram/makeupbyserra

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

3 yorum:

  1. Bende aynı şekilde düşündüm ki neden muadil gösterildiklerine anlam veremedim bile

    YanıtlaSil
  2. 15 liraya instagram hesaplarindan birinden aldim bende bb ile kiyaslamak icin hazir elimde de var bakim vercekten ayni mi diye kesinlike alakalari yok bende avonla ayni buldum bunu avon kadar sert degil ama ayni ona benziyo malesef yine abartildi yine

    YanıtlaSil
  3. Çok enteresan belki hepimizin beklentisi farklı ben Real Techniques inkini ayıla bayıla kullanırdım yurtdışı seyahatimde ebelin süngeri aldım DM mağazasından kendi ürünleri diye öyle bi deniyim dedim bir süre de RT süngeri kullanmadım ve Ebelini o kadar sevmişim ki kesinlikle Ebelin RT'e 10 basar falan diyebiliyorum özellikle göz altlarında inanılmaz güzel performansı ve ikisini karşılaştırdığımda RT daha çok ürün emiyordu benim izlenimlerim böyle her iki süngeri de iki şekilde de kullandım fakat ben ıslak kullanmayı tercih ediyorum:)

    YanıtlaSil